Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Wolsztynie ogłasza nabór na wolne urzędnicze stanowisko pracy.
1. Nazwa stanowiska pracy:
Inspektor powiatowy. Wolne urzędnicze stanowisko pracy w wymiarze pełnego etatu.
2. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- kwalifikacje zawodowe: wykształcenie wyższe (minimum licencjat),
- co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe, w tym min. 1 rok na stanowisku administracyjnym,
- obsługa komputera: w tym w zakresie MS Office.
3. Wymagania dodatkowe:
- preferowany kierunek ukończonych studiów: administracja, zarządzanie,
- doświadczenie zawodowe: odbyty lub w toku staż lub zatrudnienie w publicznych służbach zatrudnienia,
- obsługa komputera w zakresie MS Office oraz znajomość programu SYRIUSZ, SIDAS,
- obsługa urządzeń biurowych,
- doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z obsługą sekretariatu,
- znajomość ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia,
- predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, akceptacja zmian, wysoka kultura osobista, dyskrecja.
4. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV i list motywacyjny,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
- oświadczenie o korzystaniu w pełni z praw publicznych,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
Dobrowolne podanie innych danych niż wynikające z przepisów prawa traktowane jest jako wyrażenie zgody na ich przetwarzanie poprzez wyraźne działanie potwierdzające.
5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie spraw osobowych urzędu,
- zarządzanie danymi dot. składników płacy pracowników,
- kontrola dyscypliny pracy,
- prowadzenie spraw związanych z przeglądem kadrowym i ocenami kwalifikacyjnymi,
- organizowanie praktyk zawodowych uczniów i studentów,
- opracowywanie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej, analiz i informacji dot. pracowników urzędu
- opracowywanie planu szkoleń pracowników urzędu,
- organizowanie kursów, szkoleń,
- współpraca z instytucjami, jednostkami szkolącymi, jednostką nadrzędną w zakresie organizacji szkoleń i doboru wykładowców.
- opracowywanie projektów regulaminów wewnętrznych urzędu,
- opracowywanie regulaminu pracy urzędu,
- projektowanie i nadzór nad funkcjonowaniem systemu obiegu informacji w urzędzie,
- administrowanie majątkiem urzędu,
- zabezpieczenie pracowników urzędu w środki techniczno – biurowe,
- tworzenie treści i publikacja postów (Facebook)
a) obsługa sekretariatu urzędu:
- gromadzenie i przechowywanie korespondencji dyrektora urzędu,
- prowadzenie spraw zleconych przez bezpośredniego przełożonego związanych z działalnością urzędu.
b) obsługa kancelaryjna urzędu:
- przyjmowanie korespondencji wpływającej do urzędu, w tym korespondencji elektronicznej,
- ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej w systemie SIDAS,
- dekretacja zarejestrowanej korespondencji,
- roznoszenie zarejestrowanej korespondencji zgodnie z dekretacją,
- ewidencjonowanie listów w systemie SIDAS, generowanie książki nadawczej oraz przekazywanie jej na pocztę,
- przygotowywanie dokumentacji w sprawie wydania duplikatu zwrotki lub reklamacji usługi pocztowej,
- wyszukiwanie statusu przesyłki w rejestrach pocztowych,
- odbieranie i wysyłanie poczty elektronicznej, (skrzynka pocztowa, ePuap, e-Doręczenia)
- obsługa interesantów, przyjmowanie korespondencji oraz kierowanie ich do właściwych stanowisk merytorycznych
- prowadzenie terminarza spotkań i wyjazdów dyrekcji urzędu.
- prowadzenie ewidencji delegacji służbowych oraz wystawianie poleceń wyjazdów służbowych.
- przyjmowanie interesantów i kierowanie ich do właściwych stanowisk merytorycznych
- archiwizacja dokumentów
6. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- godziny pracy Urzędu 7.00 - 15.00,
- praca przy obsłudze monitora ekranowego powyżej 4 godzin,
- kontakt z klientem,
- praca administracyjno-biurowa, siedząca,
- praca w siedzibie Urzędu w Wolsztynie,
- budynek Urzędu dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- wynagrodzenie: zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 30 maja 2025 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych oraz Regulaminu Wynagradzania pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Wolsztynie.
7. Termin składania dokumentów:
dokumenty należy składać w wersji papierowej w terminie do dnia 24.10.2025 r. - liczy się data wpływu dokumentów do Urzędu.
8. Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Urząd Pracy w Wolsztynie
ul. 5 Stycznia 5a
64-200 Wolsztyn
Z dopiskiem: „Oferta pracy - Inspektor powiatowy”
9. Inne informacje:
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane przez okres 7 miesięcy. Po 3 miesiącach od dnia rozstrzygnięcia naboru dokumenty mogą być odbierane. Po okresie 7 miesięcy zostaną zniszczone. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób można odbierać przez okres 2 miesięcy od dnia rozstrzygnięcia naboru, po tym okresie zostaną zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 68 347-12-95.
DYREKTOR
Powiatowego Urzędu Pracy w Wolsztynie
Sylwia Tomiak - Rozynek
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Powiatowy Urząd Pracy w Wolsztynie