Deklaracja dostępności

Powiatowy Urząd Pracy w Wolsztynie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://pupwolsztyn.bipstrona.pl.

Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji strony:

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.

Przygotowanie deklaracji dostępności

Data sporządzenia deklaracji:
Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny.

Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje

 

Kontakt z  PUP możliwy jest poprzez:

 

  • napisanie pisma/złożenie wniosku na adres:

 

Powiatowy Urząd Pracy w Wolsztynie
ul. 5 Stycznia 5 a
64-200 Wolsztyn

 

  • wysłanie maila na adres e-mail: powo@pupwolsztyn.pl
  • wysłanie faksu na nr 68 384 35 81
  • skontaktowanie się telefonicznie lub przy pomocy osoby trzeciej na numer telefonu: 68 384 35 81
  • skontaktowanie się osobiście zgłaszając się w siedzibie urzędu w godzinach urzędowania

 

Skróty klawiszowe

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiszowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do:
Patryk Dziurla

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Patryk Dziurla, powoinfo@praca.gov.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 68 384 35 81. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.
Podmiot publiczny zrealizuje żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej lub jej elementu.

Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Dostosowanie wejść do budynków

Na poziomie parkingu, z lewej strony głównego wejścia do Urzędu, znajduje się podjazd umożliwiający wjazd do Urzędu. Przed drzwiami głównymi znajduje się 1 stopień schodowy oraz podest, schody zostały wyposażone w poręcz. Nawierzchnia przed wejściem głównym jest utwardzona i wypłaszczona.

Dostosowanie korytarzy

Korytarz jest ogólnie dostępny, dla osób niepełnosprawnych dostępne są również wszystkie pomieszczenia biurowe oraz toalety. Przed drzwiami głównymi znajduje się 1 stopień schodowy oraz podest, schody zostały wyposażone w poręcz.

Dostosowanie schodów

Budynek Urzędu jest lokalem parterowym, nie posiada schodów.

Dostosowanie wind

Budynek Urzędu jest lokalem parterowym, nie posiada windy.

Dostępność pochylni

Budynek Urzędu jest lokalem parterowym, posiada jednak pochylnię umożliwiającą swobodny podjazd.

Dostępność platform

Budynek Urzędu jest lokalem parterowym, nie posiada platform.

Dostosowanie parkingów

Przed wejściem do budynku zostało wydzielone miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych. Zlokalizowane jest po prawej stronie od wejścia głównego do budynku.

Prawo wstępu z psem asystującym

Osoba niepełnosprawna wraz z psem asystującym ma prawo wstępu do budynku Urzędu. Warunkiem skorzystania z uprawnienia o którym mowa, jest wyposażenie psa asystującego w uprząż oraz posiadanie przez osobę niepełnosprawną certyfikatu potwierdzającego status psa asystującego. Osoba niepełnosprawna jest odpowiedzialna za szkody wyrządzone przez psa asystującego.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Dostępność pętli indukcyjnych

W Powiatowym Urzędzie Pracy nie ma pętli indukcyjnych.

Dostępność tłumacza języka migowego

W Powiatowym Urzędzie Pracy można skorzystać z tłumacza polskiego języka migowego.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 25 września 2020 08:19
Dokument wprowadzony do BIP przez: Wioleta Waszkowiak
Ilość wyświetleń: 553
11 marca 2021 09:20 (Wioleta Waszkowiak) - Aktualizacja deklaracji dostepności.
11 marca 2021 09:17 (Wioleta Waszkowiak) - Aktualizacja deklaracji dostępności.
11 marca 2021 09:16 (Wioleta Waszkowiak) - Aktualizacja deklaracji dostępności.
Zatrzymaj banner przewijany